
Som du kanskje allerede har observert er Ringsaker kommune i gang med å planlegge hvordan Ringsakerfjellet/Sjusjøen skal se ut og oppleves i fremtiden. Det er et spennende prosjekt. Vi har deltatt på flere møter og kommunen ønsket innspill fra oss. Det har de fått og er du interessert kan du lese hele ved å trykke på linken under.
Takk for innspill, da er vi inne på noe..
Veldig bra at helårstilbud bedres. Støtter at det jobbes med å bedre sommertilbudet. Dette gjør det enda mer attraktivt også for treningsgrupper på sommerstid.
Selv om Sjusjøen har kort avstand til mange må folk ha en grunn til å prioritere Sjusjøen foran andre destinasjoner og ha lyst til å komme, FØR det legges opp til flere varme senger (som betyr utbygging).Inntekter til kommunen må ikke være drivende for strategiske valg i fjellet.